google25033cf11eef07da.html

Alles voor uw lichaam en uw gezicht

Mesotherapie Lichaam Anti-Cellulite

Mesotherapie in het kort

• Lost het vet op
  • Verwijdert onderhuidse bindweefsel ontsteking
  • Geeft voeding aan de huid
  • Bevordert lymphe drainage
  • Bevordert de bloeddoorstroming

Nu bestaat de mogelijkheid om het cellulite op ongewenste plaatsen zit op een vrijwel pijnloze en inspanningsloze manier te verwijderen. Door middel van het injecteren van kleine hoeveelheden actieve homeopathische bestanddelen verspreid over het te behandelen gebied wordt er voor gezorgd dat vetcellen op een natuurlijke wijze worden afgebroken en afgevoerd. Dit betekent dat er door het toedienen van kleine prikjes in de huid van het te behandelen gebied, kleine hoeveelheden werkzame stoffen worden ingebracht. De actieve bestanddelen die worden geïnjecteerd lossen het vet op, zijn water afdrijvend en geven voeding aan de huid. Tevens wordt de bloeddoorstroming bevorderd, waarmee de belangrijkste oorzaken voor het ontstaan van cellulitis worden tegengegaan.

WAARMEE WORDT DE BEHANDELING UITGEVOERD?

De behandeling wordt uitgevoerd met de zogenaamde ‘mesogun’. Dit apparaat zorgt er voor dat op een snelle en doeltreffende manier de werkzame stof wordt ingespoten.

VOORDELEN ACTIEVE SAMENSTELLING:

• lost het vet op
  • is water afdrijvend
  • geeft voeding aan de huid
  • sinaasappelhuid verbeterd
  • verwijdert fibrotische, verharde
  • weefsels onder de huid
  • bevordert lymfe drainage
  • bevordert de bloeddoorstroming

DE MEEST BEHANDELDE ZONEN ZIJN:

•  binnenkant knieën
  • buitenkant dijen
  • billen
  • armen
  • buik

Opbouw: 4 tot 6 behandelingen om de 10-14 dagen. Onderhoud:  herhaal protocol na 8-12 maanden

CONTRA-INDICATIES

Bij allergie voor de gebruikte stoffen (komt zelden voor), niet goed geregelde suikerziekte of schildklierziekte, ernstige lever of nierziekte, zwangerschap en tijdens de borstvoedingsperiode.

NA DE BEHANDELING

Je mag gelijk naar huis. In principe kan je vrij snel weer alles doen, enkel is het niet verstandig om binnen 48 uur na de behandeling een massage te krijgen, naar de sauna te gaan of te sporten. 24 uur geen alcohol voor en/of na de behandeling. Wel kan de behandelde plek tot enkele dagen na de behandeling nog pijnlijk aanvoelen en flink rood en opgezwollen zijn.

PRIJZEN MESOTHERATIE

Meso Anti-Cellulite v.a.€ 75,00

U kunt direct telefonisch een afspraak maken door te bellen naar: 06-31276646

Wilt u liever online een afspraak maken? Klikt u dan op de bovenstaande ‘Maak Afspraak’ Button.

Voor overige vragen betreffend de behandeling kunt u schriftelijk per mail contact met ons opnemen.U kunt ook mailen om een afspraak te maken of verzetten via info@drbodycontour.nl